Een communicatiestrategie waarmee jij je doelen bereikt? Link Inc is jouw partner!

Je wilt je organisatie scherper profileren, een sterkere positie innemen in ‘de markt’, je organisatie onderscheidend opstellen of laten groeien of je kernwaarden duidelijk naar buiten brengen? Wat je redenen ook zijn, een communicatiestrategie is steeds je beginpunt. En waar je inspanningen nu misschien zijn doel missen, helpt een doelgericht communicatieplan je vaker raak te schieten!

Link Inc kan je helpen bij je communicatiestrategie en -plan.

  • Via workshops gaan we samen met jou en je team aan de slag en komen we zoveel mogelijk te weten over hoe jij je organisatie ziet of wenst te zien.
  • We nemen je gewenst imago, je profilering, missie en visie en kernwaarden onder de loep en gaan na hoe je die tot nu toe naar je stakeholders overbracht.
  • Vervolgens trekken we naar je doelgroep(en) en gaan echt met hen in gesprek om hun beeld en verwachtingen van jouw organisatie in kaart te brengen.
  • Indien nodig zetten we ook onze marketingbril op om jouw aanbod te laten aansluiten bij de noden van je doelgroepen.
  • Al deze informatie bundelen we tot een strategisch kompas dat jou doorheen je toekomstige communicatie gidst.
  • Tot slot maken we in samenspraak met jou keuzes op basis van mogelijkheden en prioriteiten. Die vormen het concrete communicatieplan waarmee jij aan de slag kan.

Laat je inspireren

Voor deze organisaties gingen we al aan de slag:

Klim- en Bergsportfederatie: op ontdekkingstocht in een warme community van gepassioneerde bergsporters

De Klim- en Bergsportfederatie verenigt duizenden klim-en bergsporters in Vlaanderen, van bergwandelaars tot highliners. KBF was op zoek naar een duidelijke communicatiestrategie om verder te groeien naar een warme community van gepassioneerde bergsporters. Drie maanden lang doken we enthousiast onder in de wereld van sportklimmers, slackliners en freerunners. Om vervolgens samen met het KBF-bestuur en -team tot een toekomstgerichte strategie te komen.

Lees de volledige case
Atlas: strategisch plan beeldvorming en diversiteit

Atlas is de Antwerpse organisatie van het Agentschap voor Integratie en Inburgering. In het hyperdiverse Antwerpen is meer en beter samenleven in diversiteit een uitdagende opdracht. We werkten een strategisch plan voor beeldvorming en diversiteit uit dat voor zowel verbinding als verschillen de ruimte laat.

Lees de volledige case
De Gentse Wijkgezondheidscentra op de kaart met een nieuwe communicatiestrategie

Als pioniers in interdisciplinaire gezondheidszorg hebben de Gentse Wijkgezondheidscentra alle redenen om hun stem krachtig te doen klinken en zichtbaar te zijn bij al hun doelgroepen en stakeholders. We spraken met zorgmedewerkers uit verschillende disciplines van alle 11 Wijkgezondheidscentra, patiënten en partners om de Gentse WGC sterker op de kaart te zetten met een onderscheidende profilering en een doelgerichte communicatiestrategie als kompas.

Lees de volledige case
Communicatieworkshops communicatiebureau Link Inc

Onze projecten

Link Inc werkt aan communicatie die verbindt, van strategisch advies over de creatie van authentieke content tot doelgerichte campagnes. Onze klanten komen uit alle sectoren: van social profitorganisaties over bedrijven tot overheden.

Ontdek ons werk