Ontdek onze projecten

Bekijk onze cases

Doelgroepen in beweging brengen met sterke content,
een aansprekende campagne of educatieve materialen.
Jouw organisatie scherper profileren en een communicatiekoers uitzetten.
Dat is communicatiebureau Link Inc.

Dynamische beroepenvideo’s zetten elektrotechnische beroepen in de kijker (Volta)

Beroepenmagazine – Magazine Métiers: authentieke verhalen over beroepen in de houtsector (Woodwize)

www.budgetwijzer.be

www.budgetwijzer.be: lanceringscampagne voor website met laagdrempelige financiële info (SAM vzw)

Campagne Dat lucht op

Dat lucht op! Een campagne die prille ouders ademruimte geeft (Te Gek!?)

Starterskit Elektrostart voor een flitsende carrièrestart in elektrotechniek (Volta)

De Houtbrigade: interactieve leerpaden brengen hout tot bij jonge tieners (Woodwize)

Contentstrategie en -creatie voor de sociale media van Historische Huizen Gent

Een communicatiestrategie voor het participatietraject van lokale besturen Temse en Kruibeke

Vormgeving en strategie voor Dag van Inclusie in actie

Buurtmakers: een verbindend en participatief communicatieconcept voor de kwetsbare wijken in Turnhout

Oktober of juli? Mini-campagne over nieuwe deadlines belastingaangifte (ITAA)

Droom aan de stroom – verbindende videocampagne voor Temse en Kruibeke

Werkbaar wint: campagne voor SERV / Stichting Innovatie & Arbeid en de sectorfondsen

Een communicatiestrategie voor de Klim- en Bergsportfederatie

Gentse Wijkgezondheidscentra op de kaart met een nieuwe communicatiestrategie

Wervende presentatie en video’s voor accountants en belastingsadviseurs (ITAA)

Iedereen kan bijleren: activerende campagne voor SERV en de sectorfondsen

Atlas Integratie en Inburgering Antwerpen: strategisch plan beeldvorming

Ons Buurtpunt

Buurtpunten komen tot leven in verhalen en website

20 jaar MOS

20 jaar MOS: bedankingscampagne

vzw Auxilia: herpositionering en vrijwilligerscampagne

Elektroclub voor Leerkrachten

Elektroclub voor leerkrachten: een inspirerende community (Volta)

Campagne Geluksbrengers zorgt voor een warme start (Vluchtelingenwerk Vlaanderen)

Cover Watt's Up

Watt’s Up campagne voor jonge elektrofans (Volta)

Elektroclub

Elektroclub: voor wie gek is op techniek (Volta)

Educatief jongerenmagazine Hout Vasthouden Mag! (Woodwize)

Communicatie- en marketingstrategie als kompas (Vluchtelingenwerk Vlaanderen)

Website bouwen welzijnsorganisaties communicatiebureau Link Inc

Laagdrempelige site Steunpunt Geestelijke Gezondheid

Communicatiestrategie voor WWF’s Nature in Belgium

Educatief spel recycleren communicatiebureau Link Inc

Educatief spel voor Recupel

Educatieve campagne Milieu op School communicatiebureau Link Inc

Communicatieplan en vormgeving van MOS

Communicatiecampagne psychische kwetsbaarheid communicatiebureau Link Inc

KEI-campagne Similes