Campagnes die jouw doelgroepen in beweging zetten: Link Inc is je partner

Ben je op zoek naar een campagne die jouw doelgroepen echt raakt en activeert? Die vertrekt vanuit de leefwereld van je doelgroep? Of zoek je een manier om (één van) jouw doelen om te zetten in een creatief campagne-idee voor online, offline of hybride verspreiding?

Link Inc kan invulling geven aan jouw campagnes

  • We vertalen jouw doelen naar een creatief, doeltreffend campagneconcept, inclusief copy, baseline en campagnebeelden.
  • Dat idee krijgt vervolgens vorm in communicatiemiddelen van allerlei vormen en formats voor online of offline gebruik: social media posts, (animatie)video’s, e-mails, drukwerk, website enzovoort.
  • Om je campagne echt van de grond te krijgen, adviseren of ondersteunen we je ook bij het lanceren en verspreiden van je campagne, bijvoorbeeld met perscommunicatie, contentplannen voor social media, verzending van drukwerk, enzovoort.
Laat je inspireren

Voor deze organisaties mochten we al fijne campagnes maken:

Gemeentes Temse & Kruibeke: verbindende videocampagne ‘Droom aan de stroom’

De inwoners van Temse en Kruibeke verschillen allemaal op vlak van leeftijd, afkomst en thuissituatie, maar toch hebben ze veel met elkaar gemeen, zoals hun dromen rond gezin en werk. Om de meer dan 30.000 Temsenaren en 16.000 Kruibekenaren met elkaar te verbinden en hen te inspireren hun dromen waar te maken, bedachten we de verbindende beeldvormingscampagne ‘Droom aan de stroom’. Het resultaat? Twee prachtige video’s, een sterk social mediaplan inclusief content, digitale banners voor website en e-mail en een persbericht.

Lees de volledige case
SERV & de sectorfondsen: activerende campagnes voor werknemers & werkgevers

De Sociaal-Economische Raad van Vlaanderen (SERV) en 38 sectorfondsen klopten tweemaal bij ons aan om hun campagnes in te vullen.
Een eerste keer om werknemers te wijzen op het belang van levenslang leren en hen toe te leiden naar de opleidingsmogelijkheden die sectorfondsen bieden. Ons concept: ‘Iedereen kan bijleren’, versterkt door getuigenissen van echte werknemers.
En een tweede keer voor een campagne die werkgevers laat stilstaan bij werkbaar werk. Ons concept: de informatieve campagne ‘Werkbaar wint’ met een leuke woordspeling op het woord ‘loopbaan’ in de baseline.

Lees de volledige case 'Iedereen kan bijleren'Lees de volledige case 'Werkbaar wint'
Volta vzw: langlopende instroomcampagnes voor kinderen en jongeren

Technische studierichtingen en beroepen hebben nood aan instroom. Daarom wil Volta, de sectororganisatie voor elektrotechniek, kinderen en jongeren al vanop een jonge leeftijd hun interesse en talent voor (elektro)techniek laten ontdekken. Voor de 10 tot 14-jarigen is er Elektroclub, een volgehouden campagne – in 2022 bekroond met de Kortom Award voor social profit – met website, een Instagrampagina, deurhangers, posters, experimentvideo’s, en meer. En voor de 15 tot 25-jarigen is er Watt’s Up, een langetermijncampagne met een magazine, een website, Facebook– en Instagrampagina, t-shirts, beroepenvideo’s, posters, en meer.

Lees de volledige case van ElektroclubLees de volledige case van Watt's Up
Communicatieworkshops communicatiebureau Link Inc

Onze projecten

Link Inc werkt aan communicatie die verbindt, van strategisch advies over de creatie van authentieke content tot doelgerichte campagnes. Onze klanten komen uit alle sectoren: van social profitorganisaties over bedrijven tot overheden.

Ontdek ons werk