20 jaar MOS - Milieuzorg op school: bedankingscampagne en grafiek

Duizenden kinderen en jongeren maakten dankzij MOS via de school kennis met duurzaam leven en leren. 20 jaar na de start klopte het MOS-team (Milieuzorg Op School)  opnieuw bij Link Inc aan om mee hun feestjaar vorm te geven. Samen met het team vertaalden we de enthousiaste ideeën naar een concreet en haalbaar plan voor een bedankingscampagne. En vervolgens creëerden we een feestelijke grafiek, tot en met leuke GIF’jes en podcast-afbeeldingen.

Waarom?

Het MOS-team wilde haar 20-jarig bestaan vieren met een feestelijke en creatieve bedankingscampagne voor alle partners die zich inzetten voor duurzaam leven en leren op school: van de schoolteams tot lokale beleidsverantwoordelijken of ouderverenigingen.

Workshop: van enthousiaste ideeën tot haalbaar campagneplan

Aan ideeën en enthousiasme geen gebrek bij het MOS-team. Nu nog vertalen naar een doelgericht en haalbaar campagneplan. In een workshop van 1 dag ging Link Inc aan de slag met het MOS-team. Uitkomst: een operationele campagneplanning, vertrekkend vanuit heldere doelen, en met duidelijke en haalbare keuzes om de bedankingscampagne te realiseren.

Creatief bedanken

Het MOS-team gaat tijdens het feestjaar persoonlijk langs bij schoolteams die mee aan de kar trokken. Link Inc ging aan de slag om creatieve bedankingsmiddelen te creëren: van postkaartjes tot GIF’jes. Daarmee kunnen directies en leerkrachten op hun beurt alle partners bedanken die MOS mee mogelijk maakten.

#BedanktomteMOSsen

www.mosvlaanderen.be/20jaar

Tot slot creëerden we ook de het design voor de landingsplek voor al dat feestgedruis, de campagnepagina’s met alle downloadbare materialen, achtergrondinfo en podcasts rond 20 jaar MOS.

20 jaar MOS