Op weg naar een fusie of naamsverandering? En wordt er van jou verwacht dat je het heft in handen neemt: een duidelijke positionering, een communicatiestrategie,…
Heeft het zin om “onpersoonlijke” communicatiekanalen als Facebook en Instagram (Meta) in te zetten om kwetsbare doelgroepen naar je landingspagina te leiden? Wij zeggen: ja!…
Yes, het is zover! Je nieuwe aanbod is klaar: opleidingen, ondersteuning, advies, lidmaatschap…. Je bent overtuigd dat het aansluit bij de noden van je doelgroepen.…
Hoera: je hebt (nieuwe) waarden! Nu ze nog duidelijk maken aan iedereen. "We willen dat al onze medewerkers onze (nieuwe) waarden kennen en ernaar handelen."…
Je sterk positioneren als overheid of social profitorganisatie heeft niets te maken met “platte commerce”. Een sterke merkstrategie houdt je bij de les: waarom doen…
Het is simpel: persberichten uitsturen met enkel tekst, verkleint flink je kansen om opgepikt te worden. Nieuws wordt visueel gebracht vandaag. Geen beeld toevoegen, betekent dat…
Voel je je met jouw overheidsorganisatie of vzw niet helemaal thuis op LinkedIn, tussen alle bedrijfsleiders en marketeers? Think again. Een organisatiepagina (Company page) op…